За контакт: Димитър Манолчев
| support@bepic.bg | +359988313131
Правила и условия
Благодарим ви, че посетихте уебсайт на B-Epic Worldwide („Сайт“). Сайтът е интернет собственост на B-Epic Worldwide LLC („B-Epic“, „Компания“, „Ние“ или „Нас“). ОБЩИ УСЛОВИЯ и ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ Съдържащите се тук са създадени, за да обяснят и определят правата и отговорностите на Компанията, нейния независим бранд партньор (IBP) и нейните клиенти. Както партньорите на марката, така и клиентите се класифицират като „Членове“. Тези правила, условия, политики и процедури – както и друга приложима фирмена литература, правила за работа, ценови графици и допълнителни документи, които могат да бъдат публикувани от време на време и са изрично включени тук – са правно обвързващо споразумение, което урежда Вашето използване на този сайт и закупуване на продукти и услуги от Компанията.
Прегледайте внимателно цялото споразумение. Вие се съгласявате с него в неговата цялост, когато: (i) осъществявате достъп до или използвате сайта; (ii) закупуване на продукти, получаване на мостри или поръчка на услуги, предлагани от сайта и/или компанията; (iii) подадете заявление за членство; и/или (iv) да се абонирате за нашия бюлетин. Ако не сте съгласни с него в неговата цялост, не сте упълномощени да използвате сайта или да купувате продуктите или услугите на Дружеството по какъвто и да е начин или форма.
Ако осъществявате достъп до този уебсайт от която и да е друга държава със закони или разпоредби, уреждащи събирането, използването и разкриването на лични данни, които са различни от законите на САЩ, имайте предвид, че чрез използването на този уебсайт от ваша страна – което се урежда от законодателството на САЩ, нашата Политика за поверителност, и нашите Условия за ползване – вие прехвърляте личната си информация в Съединените щати и се съгласявате с това прехвърляне.
ПОЛИТИКА ЗА ДОСТАВКА
Време за доставка
В B-Epic Worldwide ние се стремим да изпращаме поръчки незабавно – обикновено в рамките на 1-2 работни дни след обработката на поръчката, така че можете да очаквате да получите поръчката си в рамките на 3-6 работни дни (в зависимост от вашето местоположение). Моля, обърнете внимание, че не изпращаме през почивните дни или празниците. Освен това, моля, отделете повече време, ако сте извън континенталната част на САЩ.
Вие (клиентът) носите отговорност да проследите доставката на вашата поръчка, след като бъде изпратена от B-Epic. Ако не получите пакета от превозвача/пощенския превозвач по някаква причина, вие носите цялата отговорност да се свържете с превозвача/пощенския превозвач, за да координирате получаването на вашия пакет от тях.
Вие (клиентът) ще бъдете таксувани с такса от $20,00 USD за B-Epic за повторно изпращане на поръчка до вас поради ваша небрежност при получаване на пакета или поради неправилен адрес за доставка, предоставен от вас. В този случай трябва да се свържете с отдела за поддръжка на членове на B-Epic в рамките на 30 дни от пускането на поръчката, в противен случай няма да бъде изпратена поръчка за замяна.
Международни условия и ограничения за доставка
Имайте предвид, че от октомври 2020 г. поръчките за Европейския съюз (ЕС) и рускоезичните страни вече се изпълняват от нашия нов спедитор в Холандия. В този случай, след като поръчката бъде изпратена, записът и номерът на проследяване ще бъдат изпратени на имейл адреса, регистриран в профила на потребителския акаунт; няма да бъде посочен в историята на поръчките в Back Office. Като купувач, ваша отговорност е да се уверите, че имейл адресът, който сте предоставили с акаунта си, е валиден и че проверявате за съобщения относно вашата поръчка(и).
Поръчвайки от нас, вие се съгласявате с тези условия. Съветваме ви да се свържете с митническата служба на вашата страна, за да се осведомите подробно относно разпоредбите за внос, преди да направите поръчката си, тъй като ние няма да носим отговорност за пакети, които са отказани или задържани за доставка. Като купувач, вие носите цялата отговорност за всякакви ограничения за внос, забранени артикули за внос, данъци, тарифи, такси, други мита, брокерски услуги и/или такси за доставка, прилагани към международни пратки. Някои държави имат ограничения за доставка на определени продукти, съдържание или продукти, съдържащи определени съставки. Като купувач вие носите отговорност за спазването на всички приложими международни, национални, и местните закони, регулиращи вноса на закупените от вас продукти. Ако вашата поръчка бъде отказана доставка от митническата служба на вашата страна поради неоторизиран продукт, съдържание и/или съставки, B-Epic Worldwide не носи отговорност за загуби или разходи, понесени от вас, купувача. Ако пратката бъде изоставена или изхвърлена от митницата, няма да получите възстановяване или кредит от какъвто и да е вид. Също така, някои държави ограничават вносните добавки до 90-дневна доставка и трябва да бъдат за ваша лична употреба; загубите, понесени поради превишаване на ограниченията на вашата страна, няма да бъдат възстановени. Таксите за международна доставка не подлежат на възстановяване. Моля, имайте предвид, че получаването на добавка, одобрена за внос, често изисква предварително обширни, добре документирани официални разрешения и не е гарантирано, че ще бъдат одобрени от митническата служба на другата държава. Благодаря за разбирането.
ГАРАНТИРАНО ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ
Продуктите за здраве и уелнес на B-Epic са подкрепени с нашата 30-дневна гаранция за връщане на парите B-Epic. Така че, ако по някаква причина не сте доволни от продукт, можете да го върнете в рамките на 30 дни за възстановяване на сумата. Прилагат се условия; вижте подробности по-долу. За да сте сигурни, че възстановяването ви ще бъде обработено бързо, вижте инструкциите в Правилата за възстановяване на средства по-долу.
Моля, имайте предвид, че нашата B-Epic гаранция е налична само за закупуване на единични продукти с нормален размер. Размер на извадката, продуктови пакети (напр. Epic Pack, Epic Pack Plus, Leader Packs и т.н.), покупки на няколко единици (напр. Купете 2, вземете 1 безплатно), Промоции, Оферти за ограничено време (LTO) и нашата линия B -ЕКО продуктите не отговарят на изискванията.
Също така имайте предвид, че за всеки даден продукт възстановяването на сумата е налично само веднъж; всички последващи покупки на същия продукт не отговарят на изискванията за възстановяване на сумата.
Възстановяванията се извършват въз основа на първоначалната покупна цена. Има 25% такса за възстановяване на запасите от първоначалната покупна цена за възстановяване на сума за всеки продукт. Таксите за доставка и обработка не подлежат на възстановяване. Еднократната такса за регистрация за дистрибутори също не подлежи на възстановяване.
Моля, имайте предвид, че някои международни поръчки може да отговарят на изискванията за удължаване на времето; свържете се с поддръжката на членове за подробности.
ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ
B-Epic Worldwide има 30-дневна политика за възстановяване на средства за покупки на продукти. Имайте предвид, че възстановяванията са достъпни само за покупки на единична единица продукт с нормален размер. Размер на извадката, продуктови пакети (напр. Epic Pack, Epic Pack Plus, Leader Packs и т.н.), покупки на няколко единици (напр. Купете 2, вземете 1 безплатно), Промоции, Оферти за ограничено време (LTO) и нашата линия B -ЕКО продуктите не отговарят на изискванията.
Също така имайте предвид, че за всеки даден продукт възстановяването на сумата е налично само веднъж; всички последващи покупки на същия продукт не отговарят на изискванията за възстановяване на сумата.
Възстановяванията се извършват въз основа на първоначалната покупна цена. Има 25% такса за възстановяване на запасите от първоначалната покупна цена за възстановяване на сума за всеки продукт. Таксите за доставка и обработка не подлежат на възстановяване. Еднократната такса за регистрация за дистрибутори също не подлежи на възстановяване.
За да имате право на възстановяване на сумата за покупка на продукт, трябва да подадете заявка за възстановяване на сумата до поддръжката на членове в рамките на 30 дни от датата на първоначалната поръчка. Сумите се възстановяват само ако това 30-дневно изискване е спазено. Не могат да се правят изключения. Моля, имайте предвид, че някои международни поръчки може да отговарят на изискванията за удължаване на времето; свържете се с поддръжката на членове за подробности.
За да поискате възстановяване на средства, изпратете билет за поддръжка чрез вашия онлайн бек офис на B-Epic. Не забравяйте да включите номера на поръчката. След като заявката бъде обработена, екипът за поддръжка на членове ще ви предостави номер за разрешение за връщане на стоки (RMA), който трябва да бъде ясно отпечатан от външната страна на вашия пакет за връщане. За да отговаряте на условията за възстановяване на сумата, всички неизползвани части от продукта трябва да бъдат върнати, а пакетът за връщане трябва да бъде с пощенско клеймо в рамките на 30 дни от датата на първоначалната поръчка. Изпратете го по пощата до B-Epic Fulfillment Center, Attn: RMA # [ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО: Посочете номера, издаден ви от поддръжката на членове за това връщане; инструкции, дадени по-горе.], 3075 N. Fairfield Road, Лейтън, Юта 84041, САЩ.
Имайте предвид, че не приемаме – нито възстановяваме суми за – върнати поръчки без подходящ RMA # (номер на разрешение за връщане на стока). Така че, преди да ни изпратите връщане, свържете се с поддръжката на членове, за да можем да ви издадем RMA #, който да отпечатате от външната страна на вашия пакет за връщане.
Също така имайте предвид, че ние не приемаме – нито възстановяваме суми за – пакети, отбелязани с „връщане на подателя“ или „отказано“. Нито приемаме връщане на COD. Вие носите отговорност за всички разходи, свързани с изпращането на продукта обратно и той да пристигне при нас без повреди. Таксите за доставка не се възстановяват, освен ако връщането се дължи на грешка от наша страна (т.е. сте получили неправилен или дефектен артикул). Затова препоръчваме да застраховате пакета си за връщане за ваша защита.
Имайте предвид, че възстановяване на сумата няма да бъде извършено, докато върнатият продукт не бъде получен и обработен от B-Epic Fulfillment Center. Ето защо ви препоръчваме да получите проследяване на доставката за вашия пакет за връщане, така че да имате доказателство, че той е бил изпратен и доставен до B-Epic.
След като получим връщането, възстановяването ще бъде направено във вашия акаунт в електронния портфейл или кредитна карта. Таксите за доставка, обработка и всякакви други такси не се възстановяват.
ОБМЕННА ПОЛИТИКА
Ако по някаква причина искате да замените продукта, който сте поръчали за друг, можете да го направите, стига да са изпълнени следните критерии. (Имайте предвид, че нашите B-ECO продукти не подлежат на замяна.) Имайте предвид, че има 25% такса за възстановяване на запасите от първоначалната покупна цена за всяка замяна на продукт. За да отговаря на условията за замяна, продуктът, който трябва да бъде върнат, трябва да бъде неотворен, в ново състояние и да включва всички оригинални опаковъчни материали. Освен това трябва да изпратите заявката за обмен в рамките на 30 дни от първоначалната дата на поръчката. Моля обърнете внимание,някои международни поръчки могат да отговарят на изискванията за удължаване на времето; свържете се с поддръжката на членове за подробности. Вие носите отговорност за всички разходи, свързани с изпращането на продукта обратно и той да пристигне при нас без повреди. Затова препоръчваме да застраховате пакета си за връщане за ваша защита. Пакетът за връщане трябва да бъде с пощенско клеймо в рамките на 30 дни от датата на първоначалната поръчка. Размените се дават само ако са изпълнени всички тези изисквания. Не могат да се правят изключения. За да поискате обмен, изпратете билет за поддръжка чрез вашия онлайн бек офис. Не забравяйте да включите номера на поръчката.
ПОРЪЧКИ И ФАКТУРАНЕ
Имайте предвид, че не всички продукти, пакети и промоции са налични на всички пазари. На определени пазари може да се предлагат различни. Проверете страницата за поръчки на bepic.com за списък с наличните в момента на вашия пазар.
В B-Epic Worldwide няма разходи да станете клиент. Има малка, еднократна невъзстановима такса за регистрация, за да станете партньор/независим дистрибутор (Партньор на марката). Както клиентите, така и партньорите на марката са класифицирани като „Членове“ и имат възможност да купуват продукти от B-Epic Worldwide. Бранд партньорите също получават достъп до бизнес система и обучителни материали, ако изберат да участват в бизнес възможността на B-Epic. Няма дългосрочен ангажимент или времева рамка, в която клиент или бранд партньор трябва да закупи продукти. Членовете могат да отменят своите поръчки по всяко време и по каквато и да е причина; следвайте инструкциите по-долу. Имайте предвид, че анулациите трябва да бъдат направени най-малко 24 часа преди момента, в който искате да влязат в сила. Поръчките често се доставят в рамките на 12 часа след като са направени в работни дни, така че проверете поръчката си внимателно, преди да потвърдите; не можем да отменим поръчка, която е била изпратена. Освен това, комисионни все още могат да бъдат спечелени от партньори на марката, които не купуват лично продукт съгласно плана за компенсация на партньорите на марката B-Epic, предоставен на сайта. Поръчките често се доставят в рамките на 12 часа след като са направени в работни дни, така че проверете поръчката си внимателно, преди да потвърдите; не можем да отменим поръчка, която е била изпратена. Освен това, комисионни все още могат да бъдат спечелени от партньори на марката, които не купуват лично продукт съгласно плана за компенсация на партньорите на марката B-Epic, предоставен на сайта. Поръчките често се доставят в рамките на 12 часа след като са направени в работни дни, така че проверете поръчката си внимателно, преди да потвърдите; не можем да отменим поръчка, която е била изпратена. Освен това, комисионни все още могат да бъдат спечелени от партньори на марката, които не купуват лично продукт съгласно плана за компенсация на партньорите на марката B-Epic, предоставен на сайта.
В замяна на продуктите, които поръчате от B-Epic Worldwide, вие се съгласявате да платите сумите, посочени към момента, в който тези суми са дължими и дължими. Всички цени са посочени в USD. Ако кредитната карта на член бъде отхвърлена за дължимото плащане, транзакцията няма да премине в нашата система. Поддръжката на членове на B-Epic ще отговори на всеки ваш въпрос или притеснение относно фактурирането в рамките на 24 часа. Моля, винаги се свързвайте първо с тях за всякакви проблеми, които може да имате, и не забравяйте да посочите конкретния номер на поръчката. Упълномощаването на Компанията да предоставя и фактурира услугите и продуктите се получава чрез вашия електронен подпис, оторизация на кредитна карта
Условия за префактуриране
Членовете на B-Epic имат опцията да активират месечна автоматична повторна поръчка/автоматична доставка със своя акаунт. Можете да изберете по всяко време да деактивирате тази функция или да промените профила и предпочитанията си за автоматично изпращане във вашия онлайн акаунт/бек офис, преди да бъде обработена следващата пратка. Моля, имайте предвид, че анулациите трябва да бъдат направени най-малко 24 часа преди момента, в който искате те да влязат в сила, и може да бъдете таксувани с 10% такса за възстановяване на запасите, ако анулирането е поискано след като поръчката е преминала.
Сметките ще бъдат таксувани в определено време през всеки месец и продуктът ще бъде изпратен в определено време след това. Номерата за проследяване са налични във вашия онлайн акаунт История на поръчките, след като продуктът бъде изпратен. Планираните дати за обработка, такси по сметката и доставка или промени в сметката са публикувани в онлайн Back Office и подлежат на промяна от време на време от B-Epic Worldwide.
Вие носите отговорност да гарантирате, че информацията, която предоставяте за фактурирането си, е валидна и пълна. Ваша е отговорността да гарантирате, че вашето плащане за вашите лични поръчки преминава. Плащанията ще бъдат потвърдени преди обработката на месечните поръчки за автоматична доставка. Ако разрешението за плащане не бъде получено до края на месечния период, поръчката ще бъде обозначена като „необработена“ и няма да бъде включена в изчисляването и обработката на Комисията. B-Epic Worldwide няма да носи отговорност за недостиг на обем поради необработени поръчки.
Политика за анулиране
Можете доброволно да прекратите акаунта си по всяко време и по каквато и да е причина във вашия онлайн бек офис или като се свържете с екипа за поддръжка на членове. Имайте предвид, че за да може прекратяване на акаунт да включва следващата ви пратка, тя трябва да бъде направена поне 24 часа преди обработката на поръчката. Не можем обаче да отменим поръчка, която е била изпратена. Прекратяването влиза в сила незабавно, но имайте предвид, че обработката на искането за прекратяване може да бъде отложена до следващия месец, ако има текущ обем в акаунта.
Моля, имайте предвид, че ако Член нарушава Договора, той или тя не може доброволно или едностранно да прекрати своя акаунт до по-дългия от следните: (i) последния ден от периода на подновяване на Договора или (ii) последния ден от периода, равен на времето, през което такъв Член е бил в нарушение на Договора преди Компанията да открие нарушението, но не повече от една (1) година. В такъв случай Компанията може да избере всяко и всички налични средства за защита при нарушаване на Договора съгласно Раздел 8 и Членът няма право да получава никакви комисионни през този период, както е определено от Компанията по нейно усмотрение. Член не може да прекрати доброволно, ако акаунтът му не е в добро състояние, което може да бъде доказано от, но не само, някое от следните условия: (i) временен акаунт; (ii) акаунт е задържан, спрян или изпитателен; (iii) акаунтът е в процес на разследване, но не е извършено формално дисциплиниране; или (iv) е изпратено известие за намерение за прекратяване. (iii) акаунтът е в процес на разследване, но не е извършено формално дисциплиниране; или (iv) е изпратено известие за намерение за прекратяване. (iii) акаунтът е в процес на разследване, но не е извършено формално дисциплиниране; или (iv) е изпратено известие за намерение за прекратяване.
При прекратяване на акаунта, всички права на Члена в и спрямо Абонаментната програма и Партньорския бизнес се отменят и прекратяват. Член, който доброволно прекратява, може да кандидатства отново за нов акаунт при нов Спонсор не по-рано от три (3) месеца от датата, на която Компанията получи известие за прекратяването. По време на този три (3) месечен период на доброволно прекратения член не е разрешено да участва в който и да е членски бизнес или да има изгоден интерес в която и да е програма за абонамент.
Ако член доброволно прекрати или закрие своя акаунт в B-Epic, този акаунт става собственост на B-Epic Worldwide.
Измами, връщания на плащания и сторниране
По наше усмотрение можем да изискаме допълнително разрешение от купувачите, като потвърждение по телефона на поръчка и друга информация, необходима за проверка. Ние си запазваме правото да анулираме, забавим, откажем да изпратим или изтеглим от изпращача всяка поръчка, ако има съмнение за измама. Ако има подозрение за измама, ние незабавно ще затворим сметката и ще конфискуваме всички средства, останали в сметката и/или средства, прехвърлени към друга сметка.
Имайте предвид, че обработваме всички сторнирани плащания и сторнирания като потенциални случаи на измамно използване на нашата продуктова оферта и/или кражба на продукт. Ние незабавно ще закрием сметката и ще конфискуваме всички средства, останали в сметката и/или средства, прехвърлени към друга сметка. В случаите, когато сме предоставили продукт и сме проверили, че клиентът е получил продукт и/или е отказал или върнал продукт(и), независимо дали е използвал продукта по някакъв начин или не, възможните действия, предприети от Компанията, могат да включват подаване на жалба до Бюрото за интернет престъпления и/или докладване на инцидента до съответните органи във вашата местна юрисдикция за разследване на кражба на продукт и възможна измама по пощата (което е федерално престъпление). Всички случаи на искания за възстановяване на плащане ще бъдат проверени от Компанията.
Ако решите да твърдите, че вашата онлайн транзакция е била измамна, ВНИМАЙТЕ, че цялата информация за дейността и IP адреса се записва. Това цифрово доказателство за това кой и къде е направена поръчката ще бъде предоставено на съответните органи. Тази информация може да се използва в гражданско и/или наказателно дело срещу клиент, ако има измамно използване или кражба на продукт(и).
Ние си запазваме правото, но не се задължаваме, активно да докладваме и преследваме действителни и предполагаеми измами с кредитни карти. Ние си запазваме правото да предоставим всички записи, със или без призовка, на всички правоприлагащи органи и на компанията за кредитни карти за разследване на измами. Ние си запазваме правото да си сътрудничим с властите за наказателно преследване на нарушителите в пълната строгост на закона.
НЕАКТИВНИ СМЕТКИ
Електронните портфейли на акаунти, които надвишават 180 дни неактивност (без поръчки), ще бъдат прочистени и акаунтът ще бъде подложен на пълно изчистване. Когато това се случи, акаунтът ще бъде премахнат от всички дървета и организации и не може да бъде възстановен. В допълнение, всички лично спонсорирани членове ще бъдат преместени в акаунта, който директно ви е препоръчал (т.е. вашият спонсор).
ЕТИЧЕН КОДЕКС НА БРАНД ПАРТНЬОР
В B-Epic Worldwide ние ценим почтеността и поддържаме качеството на нашите продукти и/или план за компенсация. Като такива ние държим нашата компания на високи стандарти в това отношение и очакваме всички наши бранд партньори също да поддържат честни маркетингови и бизнес практики. За да защитим нашите членове и да гарантираме дългосрочния растеж и успех на B-Epic Worldwide, всички партньори на марката B-Epic (известни също като филиали, независими дистрибутори или независими партньори на марка) се придържат към нашия Етичен кодекс.
Важно е нашите бранд партньори да се държат професионално и етично. Също така е важно те да следват тези политики, за да осигурят пълно съответствие със законовите изисквания и индустриалните разпоредби.
B-Epic Worldwide може да предприеме действия срещу всеки бранд партньор, за когото установи, че е участвал в поведение, което се счита за вредно за B-Epic Worldwide или за други бранд партньори. Всяко нарушение на която и да е част от този Етичен кодекс може да доведе до – по усмотрение на B-Epic Corporate – дисциплинарни и/или правни действия, предприети срещу участващите членове, включително – в зависимост от тежестта на нарушението – незабавно и окончателно отстраняване или прекратяване от B-Epic Worldwide. Техният B-Epic акаунт и всички средства в него може да бъдат конфискувани и ще станат собственост на B-Epic Worldwide. Освен това те ще загубят всички контакти и бъдещи комисионни и няма да отговарят на условията за възстановяване на средства. B-Epic Worldwide също така си запазва правото да предприеме правни действия срещу всеки, за когото се установи, че нарушава която и да е част от тази политика.
Като бранд партньор на B-Epic вие разбирате, потвърждавате и се съгласявате с този Етичен кодекс. Когато някой се регистрира, както и всеки път, когато направи поръчка, той трябва да щракне върху квадратче в онлайн формуляра, което показва, че е прочел, разбрал и се съгласил с Правилата и условията на B-Epic Worldwide, които включват Кодекса на партньора на марката Етика.
Идентификация на бранд партньор
От бранд партньорите на B-Epic се изисква да разкрият, че са „Независим бранд партньор“ във всички маркетингови/рекламни материали, презентации, публикации в социални медии и разговори.
Използването на името на компанията „B-Epic“ и „BEPIC“ НЕ е разрешено в имейл адреси на партньори на марката или маркетингови уебсайтове на трети страни.
Некорпоративни материали
Всички маркетингови/рекламни материали трябва да бъдат одобрени от B-Epic Corporate. Ако бранд партньор на B-Epic иска да използва материали или брандиращи активи за рекламиране или маркетинг на нашите продукти и бизнес възможности, които все още не са одобрени от Corporate - включително използване на фирмена литература или лога, които не са предоставени чрез corporate- предоставени уебсайтове и официални комуникационни платформи - ТРЯБВА да бъде предварително одобрено от Корпорацията.
Опции за търговия на дребно на трети страни
Ако партньор или клиент на марката B-Epic продава продукти на B-Epic Worldwide чрез който и да е сайт или система за търговия на дребно на трета страна, нямат право да продават продукти на B-Epic Worldwide поотделно или в опаковка на цена на дребно, която е по-ниска от клиентска цена на дребно, публикувана на официалните уебсайтове на B-Epic Worldwide и Back Office.
Необосновани твърдения
Партньорите на B-Epic Brand не трябва да правят никакви недоказани и/или неподкрепени твърдения относно който и да е от нашите продукти и/или план за компенсация по какъвто и да е начин, включително всякакъв вид презентации, всякаква форма на маркетинг/рекламни материали и/или социални медии платформа. Тези типове твърдения за продукти включват – но не се ограничават до – следното: „Можете да отслабнете от първите минути на физическа активност (а не от 15-та-20-та минута, както обикновено)“; „B-KETO позволява на потребителя да използва по-малко кислород по време на тренировка“; „Всички въглехидрати се изгарят през първите 20 минути тренировка“; „Изчерпването на гликогена трябва да настъпи, преди тялото да започне да гори мазнини“; „B-KETO „намалява риска от диабет тип 2 и 3“; и „Продуктът KETOBA на B-Epic позволява на тялото да започне да изгаря мазнини от „втора 1“.
Споменаване на други компании и продукти
Партньорите на марката B-Epic не трябва да споменават други компании или техни продукти – например #NotPruvit или #BetterThanLeVel – в каквато и да е форма на маркетинг или реклама, включително в социални медии и обаждания от тип zoom.
Пренебрежителни забележки
Партньорите на B-Epic Brand не трябва да правят нищо, което може да навреди на B-Epic Worldwide. Нито пък да правят пренебрежителни забележки относно компанията, възможностите или продуктите на B-Epic Worldwide.
Ако сте член на различна компания за МЛМ, мрежов маркетинг, базирана на препоръки, партньор или компания за директни продажби и/или планирате да се присъедините към друга, докато сте свързани с B-Epic Worldwide, силно се препоръчва да прегледате внимателно пълните Условия и Условия – включително Етичен кодекс на бранд партньор – на ДВЕТЕ компании, за да сте сигурни, че не сте в нарушение на договорните споразумения на двете компании, независимо дали са подписани или подразбиращи се, тъй като можете да се сблъскате с възможни съдебни действия.
Междуфирмен маркетинг
Маркетингът между фирмите е строго забранен. B-Epic Brand Partners не трябва да предлагат, рекламират или продават продукти, програми, бизнес възможности и т.н. извън B-Epic Worldwide по никакъв начин, включително разговори, социални медии, имейли, текстови съобщения или всякакъв друг вид писмени или вербална комуникация.
Спам маркетинг
B-Epic Worldwide поддържа политика на НУЛЕВА толерантност към изпращането на спам или непоискани търговски имейли (UCE). B-Epic нито одобрява, нито толерира изпращането на непоискани или спам имейли от своите партньори на марката. Вие носите цялата отговорност за имейлите, изпратени от ваше име.
Незаконно е да се фалшифицира информация и заглавки на B-Epic Worldwide в имейли. Незаконно е да пренебрегвате включването на валидна връзка за отписване във всички изпратени имейли.
Всички бранд партньори на B-Epic са длъжни да изтеглят от своя Back Office списъка с имейл адреси, които са генерирали жалба, и да ги премахнат завинаги от своята база данни. Ако B-Epic Worldwide получи жалба от същия имейл адрес като предишна жалба от имейл, изпратен повече от седмица след подаването на първоначалната жалба, B-Epic Worldwide има право да прекрати акаунта на този бранд партньор.
Освен това B-Epic Worldwide не позволява трафик от уебсайтове за обмен на трафик или други източници на трафик с ниско качество. Всеки бранд партньор, който има, според B-Epic Worldwide, необичайно нисък процент на реализация от посещения към техните целеви страници, може да деактивира уебсайтовете си и/или да прекрати акаунта си в B-Epic.
Кръстосано набиране
Набирането на персонал от друга линия е строго забранено. По време на срока на настоящото Споразумение и период от 6 месеца след прекратяване, анулиране или изтичане на Споразумението, Бранд партньорите не могат пряко или непряко да привличат лице, което преди това е било спонсорирано или записано от друг Бранд партньор на B-Epic. Партньорите на марката не могат да предлагат, примамват или се опитват да повлияят на решението на друг партньор на марката или който и да е клиент да напуснат организацията на друг партньор на марката (в която участват в момента) и вместо това да се регистрират при (спонсор) тях. На членовете обаче е разрешено да сменят своя спонсор, след като акаунтът им е бил затворен за 6 месеца. С други думи, те трябва да се откажат от своя акаунт, комисионни и т.н. за 6 месеца, след което могат да отворят нов акаунт с различен спонсор.
Кръстосано спонсориране
Кръстосаното спонсориране е строго забранено. Бранд партньорите на B-Epic не трябва да включват физическо или юридическо лице, което вече има текущо споразумение за бранд партньор с B-Epic Worldwide или което е имало споразумение през предходните 6 месеца под друг спонсор. Използването на име на съпруг или роднина, търговски имена, DBA, предполагаеми имена, корпорации, партньорства, федерални идентификационни номера (реални или измислени) или всеки друг опит за заобикаляне на тази политика е забранено.
Окончателното решение относно разположението на организацията е по усмотрение на B-Epic Corporate и няма да има корекции в изплащането на комисионната, независимо от взетото решение. B-Epic Brand Partners се отказват от всички искове и основания за действие срещу B-Epic Corporate, произтичащи от или свързани с разпореждането с низходящата организация на кръстосано спонсорирания Brand Partner.
Междуфирмено набиране на персонал
Набирането между фирми е строго забранено. По време на срока на настоящото Споразумение и период от 6 месеца след прекратяване, анулиране или изтичане на Споразумението, Партньорите на марката не могат да наемат други Партньори на марката B-Epic или Клиенти за други MLM, мрежов маркетинг, базирани на препоръки, партньори, или бизнес с директни продажби. За тази цел „набиране“ се дефинира като действително или опит за привличане, записване, както и всеки опит за въздействие с тази цел, пряко или чрез трета страна. Това включва набиране на други лица пряко или непряко, независимо дали чрез писмени, устни или подразбиращи се средства от B-Epic Worldwide към друга компания.
Привличане от други компании
Имайте предвид, че всеки бранд партньор на B-Epic, който привлича или примамва членове (дистрибутори или клиенти) на друга компания за Мрежов маркетинг, мрежов маркетинг, базирана на препоръки, партньор или компания за директни продажби да продава или разпространява продукти и услуги на B-Epic, носи риска от съден от другата компания. Ако бъде заведен съдебен процес, арбитраж или посредничество срещу Партньор на марката, твърдейки, че са участвали в неподходящо набиране на търговски екип или клиенти на друга компания, B-Epic няма да плати никакви разходи за защита или правни такси на Партньора на марката, нито B-Epic По целия свят да обезщети партньора на марката за всякакви съдебни решения, награди или споразумения.
Един акаунт на човек
Партньорите на B-Epic Brand могат да оперират или да притежават дялове като едноличен търговец, партньор, акционер, попечител или бенефициент само в един акаунт/позиция/бизнес на B-Epic Brand Partner и само в един акаунт на предпочитан клиент. Използването на реални или измислени търговски имена, DBA, предполагаеми имена, корпорации, партньорства, федерални идентификационни номера или всякакви други опити за заобикаляне на тази политика е забранено. Въпреки това, всеки съпруг и членове на семейството на възраст над 18 години имат право да имат собствен акаунт/позиция/бизнес в B-Epic Worldwide. Ако се установи, че някой участва или получава ползи от повече от един акаунт/позиция/бизнес в B-Epic Worldwide едновременно, първият му акаунт/позиция/бизнес в B-Epic Worldwide ще се счита за валиден.
Продажба или прехвърляне на акаунт
Партньорите на B-Epic Brand не могат да продават, прехвърлят или превъзлагат своя акаунт/позиция/бизнес в B-Epic без предварителното писмено одобрение на B-Epic Corporate. Всеки опит за това може да бъде анулиран по усмотрение на B-Epic Worldwide и – наред с други възможни действия – акаунтът/позицията/бизнесът може да бъде конфискуван от B-Epic Worldwide.
Членство в други компании
Партньорите на марката B-Epic нямат право да използват или разкриват поверителна информация, търговски тайни или добра воля на B-Epic Worldwide във връзка с друг бизнес, включително самоличността на други партньори и клиенти на марката B-Epic.
Ако сте член на различна компания за МЛМ, мрежов маркетинг, базирана на препоръки, партньор или компания за директни продажби и/или планирате да се присъедините към друга, докато сте свързани с B-Epic Worldwide, силно се препоръчва да прегледате внимателно пълните Условия и Условия – включително Етичен кодекс на бранд партньор – на ДВЕТЕ компании, за да сте сигурни, че не сте в нарушение на договорните споразумения на двете компании, независимо дали са подписани или подразбиращи се, тъй като можете да се сблъскате с възможни съдебни действия. Ако срещу вас бъде заведен съдебен процес, арбитраж или посредничество, B-Epic Worldwide няма да плати никакви разходи за защита или правни такси, нито B-Epic Worldwide ще ви обезщети за каквото и да е решение, награда или споразумение.
Собственост в други компании
Ако притежавате или участвате в създаването на друга компания за MLM, мрежов маркетинг, базирана на препоръки, партньор или компания за директни продажби, докато сте дистрибутор с B-Epic Worldwide, ще бъдете прекратени, акаунтът ви ще бъде заключен и всички средства ще да бъдат конфискувани.
Ако вече притежавате друга компания за MLM, мрежов маркетинг, базирана на препоръки, партньор или компания за директни продажби, ние не ви позволяваме да бъдете дистрибутор с B-Epic Worldwide.
ОТКАЗ ОТ ОТГОВОРНОСТ ЗА ПРОДУКТА
ПРОДУКТИТЕ И ТВЪРДЕНИЯТА ОТНОСНО КОНКРЕТНИ ПРОДУКТИ НА ИЛИ ПРЕЗ САЙТА И КОМПАНИЯТА НЕ СА ОЦЕНЯВАНИ ОТ АДМИНИСТРАЦИЯТА ПО ХРАНИТЕ И ЛЕКАРСТВАТА НА САЩ, НИТО ОТ SAHPRA. ПРОДУКТИТЕ НЕ СА ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ДИАГНОСТИКА, ЛЕЧЕНИЕ, ЛЕЧЕНИЕ ИЛИ ПРЕДПАЗВАНЕ НА НЯКАКВА БОЛЕСТ ИЛИ МЕДИЦИНСКО СЪСТОЯНИЕ. Цялата предоставена информация е само за информационни цели и не е предназначена като заместител на информиран медицински съвет или грижа или каквато и да е информация, съдържаща се на или в етикета или опаковката на продукта. Не трябва да използвате информацията на Сайта или предоставена от Компанията за диагностика или лечение на здравословен проблем. Съветваме ви да се консултирате с вашия доставчик на здравни услуги, преди да използвате каквато и да е здравна добавка.
ОТКАЗ ОТ ОТГОВОРНОСТ ЗА ЗДРАВНА ИНФОРМАЦИЯ
КОМПАНИЯТА НЕ Е ПОКРИТА ЛИЦА ЗА ЦЕЛИТЕ НА ЗАКОНА ЗА ПРЕНОСИМОСТ И ОТЧЕТНОСТ НА ЗДРАВНОТО ОСИГУРЯВАНЕ ОТ 1996 г. („HIPAA“), НИТО ИНФОРМАЦИЯТА, ПРЕДОСТАВЕНА ОТ ВАС НА КОМПАНИЯТА, СЕ СМЯТА ЗА ЗАЩИТЕНА ЗДРАВНА ИНФОРМАЦИЯ СЪГЛАСНО HIPAA. КАТО ТАКИВА, ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ ЗАЩИТИ НА ПОВЕРИТЕЛНОСТТА И СИГУРНОСТТА, ПРЕДОСТАВЯНИ НА ПОТРЕБИТЕЛИ/ПАЦИЕНТИ ПО HIPAA, НЕ СЕ ПРЕДВИДАТ ОТ, НИТО СЕ СЪДЪРЖАТ В СПОРАЗУМЕНИЕТО.
ОТКАЗ ОТ ОТГОВОРНОСТ ЗА ПРЕКЪЗТИТЕ
Препоръките на сайта и в друга фирмена литература и комуникации са непроверени резултати, които са препратени от потребителите на производителите и/или основните филиали/независими дистрибутори на продукта или услугата и може да не отразяват типичния опит на купувача, може да не се прилагат за обикновения човек и не са предназначени да представят или гарантират, че някой ще постигне същите или подобни резултати. Ситуацията на всеки човек е уникална и резултатите варират от човек на човек. Разбирате, че е възможно дори при перфектна употреба на продукта да не постигнете резултатите, описани в препоръките. Те са предназначени да бъдат демонстрация на най-добрите резултати, които продуктът е произвел, и не трябва да се приемат като резултати, които типичният потребител ще получи. Лицата, предоставили препоръки за този уебсайт, може да са били компенсирани с безплатни продукти. Показаните препоръки са дословни, с изключение на корекции на граматически или печатни грешки. Някои препоръки може да са редактирани за по-голяма яснота или съкратени, за да се пропусне допълнителна информация. Показаните препоръки са дословни, с изключение на корекции на граматически или печатни грешки. Някои препоръки може да са редактирани за по-голяма яснота или съкратени, за да се пропусне допълнителна информация. Показаните препоръки са дословни, с изключение на корекции на граматически или печатни грешки. Някои препоръки може да са редактирани за по-голяма яснота или съкратени, за да се пропусне допълнителна информация.
РАЗКРИВАНЕ НА ПЕЧАЛБИТЕ
Всички претенции или изявления относно приходите на този сайт не трябва да се считат за средни приходи. Препоръките не са представителни. Не може да има гаранция, че всички предишни успехи или минали резултати по отношение на приходите могат да бъдат използвани като индикация за вашия бъдещ успех или резултати.
Филиалите/независимите дистрибутори на B-Epic Worldwide могат да участват в нашата програма за план за заплащане и да печелят комисионни, както е посочено в Плана за компенсация на партньорите на марката B-Epic, предоставен на сайта. Всички филиали/независими дистрибутори разбират, преди да се присъединят или закупят продукт, че НЯМА гарантирани печалби. Освен това цялата информация за приходите на Сайта и/или от Компанията се предоставя само за обяснение как работи планът за заплащане.
Партньорите/независимите дистрибутори не трябва да участват в бизнес възможността на B-Epic с очакването да спечелят доход, ако не планират да насочат други към продуктите и/или бизнес възможността. Въпреки че е възможно, нито Компанията, нито нейните филиали/независими дистрибутори, могат да гарантират, че ще реализирате печалба просто като се регистрирате като филиал/независим дистрибутор. Възможно е да НЕ печелите никакви доходи като филиал/независим дистрибутор на B-Epic.
Освен това Компанията не може да гарантира, че филиалите/независимите дистрибутори ще печелят приходи чрез прилагане на предоставените обучителни материали. Такива материали се предоставят само за образователни цели.
Brand Partners са независими изпълнители и отговарят за плащането на данъци, свързани с техния бизнес B-Epic.
УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
Точност на информацията
Опитахме се да гарантираме, че информацията на сайта и другата фирмена литература е пълна и точна; тази информация обаче може да съдържа типографски грешки, грешки в цените и други грешки или неточности. Ние не поемаме отговорност за такива грешки и пропуски и си запазваме правото да: (i) отменим всяка оферта, посочена на Сайта или в литературата на Компанията; (ii) коригиране на всякакви грешки, неточности или пропуски; и (iii) правите промени в цените, съдържанието, промоциите, продуктовите описания или спецификации или друга информация на Сайта или в литературата на Компанията.
Промяна на споразумението
Можем да променяме Споразумението от време на време по наше усмотрение без специално предупреждение. Най-новото Споразумение ще бъде публикувано на Сайта и трябва да прегледате Споразумението, преди да използвате Сайта или услугите или продуктите на Компанията. Като продължите да използвате сайта и/или продължите да получавате услугите и продуктите на компанията, вие се съгласявате да спазвате и да бъдете обвързани с всички правила и условия, съдържащи се в споразумението, което е в сила към този момент. Ето защо трябва редовно да проверявате тази страница за актуализации и/или промени.
Обезщетение
Вие се съгласявате да обезщетите, защитите и предпазите от отговорност Компанията, нейните дъщерни дружества, нейните филиали и всеки един от техните съответни членове, служители, директори, служители, агенти, събрандове, лицензодатели на съдържание и/или други партньори, служители и реклама партньори от и срещу всички искове, искания, загуби, щети, разходи и разходи, включително разумни адвокатски хонорари, каквито и да било, които трета страна може да направи поради или произтичащо от съдържание, което изпращате, публикувате или предавате чрез услугата ; вашето използване или връзка с услугата и продуктите (включително всяка дейност, свързана с вашия акаунт, включително небрежно или неправомерно поведение от вас или друго лице, което осъществява достъп до сайта, използвайки вашия акаунт или използвайки услугите и продуктите на компанията); вашите нарушения на Споразумението (независимо дали предполагаеми или други); или нарушение от ваша страна на каквито и да е права на друг, независимо дали пряко или косвено (включително без ограничение искове за невярно представяне или злоупотреба).
Отказ от гаранции
ИЗПОЛЗВАНЕТО НА САЙТА И УСЛУГИТЕ И ПРОДУКТИТЕ НА ФИРМАТА ОТ ВАС Е НА ВАШ РИСК. ПРОДУКТИТЕ И/ИЛИ УСЛУГИТЕ, ПРЕДЛАГАНИ НА САЙТА, СЕ ПРЕДОСТАВЯТ НА БАЗА „КАКТО СА“ И „КАКТО СА НАЛИЧНИ“. ВСИЧКИ ГАРАНЦИИ ОТ ВСЯКАКЪВ ВИД, ИЗРИЧНИ ИЛИ КОСВЕНИ, СЕ ОТХВЪРЛЯТ В НАЙ-ПЪЛНАТА СТЕПЕН, ПОЗВОЛЕНА СЪГЛАСНО ПРИЛОЖИМОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО, ВКЛЮЧИТЕЛНО, НО НЕ САМО, ОТКАЗЪТ ОТ ВСЯКАКВИ ГАРАНЦИИ ЗА ПРОДАВАЕМОСТ, НЕНАРУШЕНИЕ И/ИЛИ ПРЕДНАЗНАЧЕНА ГОДНОСТ ЗА . По-специално, но не като ограничение, Компанията не дава гаранция, че Сайтът, продуктите и/или всякакви други продукти и/или услуги, предлагани на Сайта и/или от Компанията: (i) ще отговори на вашите изисквания; (ii) ще бъдат непрекъснати, навременни, сигурни или без грешки или че дефектите ще бъдат коригирани; (iii) няма да съдържа вируси или други вредни компоненти; (iv) ще има използвани методи за сигурност, които ще бъдат достатъчни срещу намеса при използването на уебсайта или срещу нарушение; (v) ще доведе до конкретен резултат; и/или (vi) ще бъдат точни или надеждни. Сайтът, продуктите и/или всички други продукти и/или услуги, предлагани на Сайта и/или от Компанията, може да съдържат бъгове, грешки, проблеми или други ограничения. Компанията не носи отговорност за наличието на основната интернет връзка, свързана с уебсайта. Никакви съвети или информация, устни или писмени, получени от Вас от Компанията или по друг начин чрез или от Сайта, не създават гаранция, която не е изрично посочена в Споразумението.
Отказ от отговорност за съдържанието на сайта
Уебсайтът отхвърля всякаква отговорност за точността на съдържанието на този уебсайт. Посетителите поемат целия риск от разглеждането, четенето, използването или разчитането на тази информация. Освен ако не сте сключили изричен договор за противното с уебсайта, нямате право да разчитате на която и да е информация, съдържаща се тук, като точна. Уебсайтът не дава такава гаранция.
Отказ от отговорност за езиков превод
Google Translate е активиран на този сайт за удобство на посетителите на уебсайта, които не четат английски. Google Translate е буквален превод, който може или не може да представлява точното съдържание на уеб страницата или прикачените материали. Имайте предвид, че преводът на Google Translate не трябва да се счита за точен и в някои случаи може да включва неправилен или дори обиден език. Съответно Компанията не гарантира точността или надеждността на своите уеб страници и материали, преведени от Google Translate.
Отказ от отговорност за вреди, причинени на вашия компютър или софтуер
Уебсайтът не поема отговорност за повреда на компютрите или софтуера на посетителя или на всяко лице, с което посетителят впоследствие комуникира от повреден код или данни, които неволно са предадени на компютъра на посетителя от взаимодействието с този уебсайт или неговото съдържание. Отново, посетителят преглежда и взаимодейства с този сайт или с банери, изскачащи прозорци или реклами, показани на него, на свой собствен риск. Освен това посетителят изтегля информация от този сайт на свой собствен риск. Уебсайтът не дава гаранция, че изтеглянията не съдържат повреждащи компютърни кодове, включително, но не само, вируси и червеи.
Ограничаване на отговорността
ВИЕ ИЗРИЧНО РАЗБИРАТЕ И СЕ СЪГЛАСЯВАТЕ, ЧЕ КОМПАНИЯТА НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ КЪМ ВАС ИЛИ ТРЕТА ЛИЦА ЗА ПРЯКИ, НЕПРЯКИ, СЛУЧАЙНИ, СПЕЦИАЛНИ, ПОСЛЕДВАЩИ И/ИЛИ ПРИМЕРНИ ЩЕТИ, ВКЛЮЧВАЩИ, НО НЕ ОГРАНИЧАВАЩИ СЕ ДО, ЩЕТИ ЗА ЩЕТИ, ПРОПУСКАНИ ПЕЧАЛБИ ДАННИ ИЛИ ДРУГИ НЕМАТЕРИАЛНИ ЗАГУБИ ДОРИ И АКО КОМПАНИЯТА Е БИЛА ПРЕДУПРЕЖДЕНА ЗА ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА ТАКИВА ЩЕТИ, В НАЙ-ПЪЛНАТА СТЕПЕН, ПОЗВОЛЕНА ОТ ЗАКОНА, ЗА: (i) използването или невъзможността да се използва Сайтът, продуктите и/или всякакви други продукти и /или услуги, предлагани на Сайта и/или от Компанията; (ii) разходите за доставка на заместващи стоки и услуги, произтичащи от всякакви стоки, данни, информация, съдържание, и/или всякакви други продукти, закупени или получени от или чрез Сайта и/или от Компанията; (iii) невъзможността да се реализира конкретен резултат от използването на продукта; и (iv) всеки друг въпрос, свързан с уебсайта, продуктите и/или всякакви други продукти и/или услуги, предлагани на Сайта и/или от Компанията. Това ограничение важи за всички причини за действие, в съвкупност, включително, но не само, нарушение на договора, нарушение на гаранцията, небрежност, строга отговорност, невярно представяне и всякакви други правонарушения. С настоящото Вие освобождавате Компанията от всякакви задължения, отговорности, и искове, превишаващи ограниченията, посочени тук. Ако приложимото законодателство не позволява такова ограничение, максималната отговорност на Компанията към Вас при всякакви обстоятелства ще бъде сумата, която сте платили за продуктите, поръчани и платени на Сайта и/или от Компанията. Никакви действия, независимо от формата, произтичащи от използването на сайта, продуктите и/или други продукти и/или услуги, предлагани на сайта и/или от компанията, не могат да бъдат предприети от вас повече от едно (1) година след събитието, което е повод за иска. Отричането на обезщетението, посочено по-горе, е основен елемент от основата на сделката между вас и Компанията. Достъпът до сайта и/или услугите и продуктите няма да ви бъде предоставен без такива ограничения. Някои юрисдикции не позволяват определени ограничения на отговорността и в такива юрисдикции отговорността на компанията трябва да бъде ограничена до максималната степен, разрешена от закона.
Права на собственост
Всички бюлетини, лога, заглавки на страници, персонализирани графики и икони са търговски марки и/или марки за услуги, собственост на B-Epic Worldwide. Всички други търговски марки, имена на продукти, имена на компании и лога, които се появяват на сайта, са собственост на съответните им собственици. Сайтът съдържа информация, данни, софтуер, снимки, графики, видеоклипове, текст, изображения, шрифтове, звуци и други материали (общо „Съдържание“), които са защитени от авторски права, търговски марки или други права на собственост; и тези права са валидни и защитени във всички форми, медии и технологии, съществуващи сега или разработени в бъдеще. Цялото съдържание е защитено с авторски права като колективно произведение съгласно законите за авторското право на Съединените щати и Компанията притежава авторски права върху подбора, координирането, подреждането и подобряването на такова съдържание. Всички права върху такова съдържание са запазени за съответните им собственици на авторски права. Освен както е разрешено от привилегията за честна употреба съгласно законите за авторското право на Съединените щати, вие не можете да качвате, публикувате, възпроизвеждате или разпространявате по какъвто и да е начин Съдържанието, защитено с авторско право или друго право на собственост, без да получите разрешение от собственика на авторското право или друго право на собственост. Всяко друго използване на Съдържанието, достъпно на нашия сайт,